Pixajoy

Pixajoy

Klik-Klik

MARRIED

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

UMUR HAZIQ

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Premium Beautiful

Assalamualaikum....

Hari ni teruja abis dok suh pak cik Google cari mengenai Premium Beautiful ni......
Sebabnya.....

'

'

'

'

'

'

'

'

'

'

'

Cheqq teruja abiss nak kurusss.............
Wuarr......

Semua orang dah tegur-tegur aku nampak gemok..
Sedihh nokk...

Aku ni dah ler malas nak joging, exercise pon tak menyempat..
Semalam plak keluaq makan nasi lemak bagai, dah pukul 11 PM kot...Mau tak bertambah bambam....
Baju tak muat..... Pakai je nampak gemok.... Sedih sedih...
Berat sekarang adalah..

'

'

'

'

'

'

'

68KG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dulu 58KG jer...... Kurus tu dengan ketinggian aku 165cm.. *perasan
BMI pon 21.3 iaitu Normal Weight ok..
Tapi sekarang dah jadi Overweight...Yela... Naik 10KG kot..

Orang perempuan memang camni kan kalau nak body cantik.....Hahaha...Sapa tak mau...
Ni spare tyre pon nampak.... Sebelum jadi spare tyre lori balak, baik aku buat sesuatu.. Nak joging tu memang tak lah.... Tak menyempat nyer... Dah tu nak joging sorang-sorang, kelaut lah aku...
Dulu aku ada order satu closet dari Zirana.. Harga Rm80 camtu la, tapi tak nampak kesan pon.. Yela, sebab aku tak exercise gan displin kan diri aku ni.. Tengok PB ni berkenan lak aku
Tapi...........








PB tu mahai kot... RM2400 kalau yang kecik, kalau size besaq dalam RM2600
Mana mampu...........


Ada sapa-sapa nak tolong hadiahkan tak?? Bajet cam artis plak suh orang sponsor...Haha...
Sapa nak tau testimonal gan kebaikan PB ni tanya la pak cik google sendiri ek...Hehe..

Psstt : Malam ni mesti mimpi2 dapat pakai PB ni....Hurmm...Mimpi je la aku mampu..

2 comments:

Anonymous said...

cik paten.
sila jaga badan anda, anda belum kawen.rugi anak dar adah gemuk.hahaha
aku tak pa. teng aku ni dah nk seminggu tak usik nasi. berat aku turun 2kilo. memula sakit kepala jugak.lani dah ok cket..

Fatin Khadir said...

Wuaar......Aku dh xtau nk wat cmner lg...Asyik mkn je...Mmg rugi, xdak org nk mngorat dh..Hahaha...Yeke...ak pnah xmkn nsi..Tp xtrun gak pn..Xtau cmna..Klas aerobik pn dh sthun tggl...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

=)

 BabyFetus Ticker