Pixajoy

Pixajoy

Klik-Klik

MARRIED

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

UMUR HAZIQ

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Taiping


Assalamualaikum semua..

Raya tahun ni tak tau kenapa aku sangat2 malas dan tak dak mood raya...
Apa masalah aku tah...Hehe

Seminggu cuti.. Raya pertama je aku balik kg mak aku,lepas tu raya kedua beraya umah sedara belah abah aku..

Lepas tu dah xraya memana..... Raya ketiga pergi umh Nurul gan Cik Mun dan Sorg dak opis aku...
Tu pon nak xnak ja.... Ntah kenapa....Kalau x sakan juga aku beraya kutip duit raya kelililing kg, opss...Tu zaman budak2 je aku wat camtu..Hehe

Pastu terus stop dok umah je...... Sampai member sekolah suruh pi umah pon aku xdak mood nak pi,dia baru bersalin anak kedua....  Susah juga kan org mcm aku ni wat ssuatu bila ada mood ja...Hehe..

Dua hari sebelum cuti abis, aku kol ija cakap nak pi Taiping, sebelum raya dia ada ajak g tangkap gambo org kawen gan Naninun.. Tapi aku ikut kenduri belah lelaki je.. Belah prempuan aku dah terlepas sebab kemalasan yg amat2 sangat....Terukk....

Kebetulan pengapit xde, aku lah kena jadi pengapitnya.... Sampai je hari kenduri tu lain plak jadinya...Pengapit lambat sampai sebab sesat... Sob..Sob..Sadis betoii...


Dari taiping aku ke rumah pengantin lelaki naik motor ke Selama..Lebih kurang sejam setengah juga nak sampai sana... Jauh tu... Oleh sebab kereta ieja maknya guna nak g tgok sedara, terlewat plak nak tumpang geng pengantin perempuan, kena tinggal lak gan Naninun... Last minute kami terpaksa merempit... Haha... Tapi bess... Yg xbesnya sesat sampai ke hutan kelapa sawit gan hutan getah, dah tu line xdak..Memang cuak la...Minyak plak dh nak kering.... Nasib la tnya2 org kt mna ada jual minyak..nasib baik ada..Kalau x,xtau la apa jadi kat kami....Wuarrr....


~Lepak jap kat Tasik Bukit Merah lepas penat merempit..

~Dak Jaa selepas malam kejadian lepaking plak kat Pizza Hut Tepeng.

~Sejam menunggu order, bosan teruk kamera terpaksa layan aksi kami...Haha...
Boleh muntah x...

Psstt : Pengalaman membuatkan kita lebih matang...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

=)

 BabyFetus Ticker