Pixajoy

Pixajoy

Klik-Klik

MARRIED

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

UMUR HAZIQ

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Raya 2011

Salam Aidilfitri dan Salam Merdeka..

Lmbat update  about raya...Aku kan mlas mengupdate blog...Hehe..
Wat blog saja suka2.....Rasa nk menulis aku tulis.....

raya tahun ni ada suka ada duka...

Seronok beraya sedondon dengan Family, dapat bonus dari Opis, tahun ni dapat bagi duit raya kat anak buah....

Tapi xtau apa yg rsa kekurangan dalam diri aku ni..
Aku pon x pasti..Dan yg sedihnya... Raya ketiga motor kesayangan aku tu telah dicalari....Abg aku naik, pastu bagi eksiden plak..
Double stand patah..Pelapik kaki hilang....

Geramm!!! Grrrr....!!

Sedih rasa..Dah la aku ada satu2 nya harta tu je..Rasa mcam nak beli keta terus je akibat frust...Tapi duit xbrapa ada..Kalau aku beli kereta confim2 la hidup aku xbrapa senang mcm aku nek mtor..Minyak RM5 seminggu..Hehe

Akibat frust dan sedih aku naik bus g Taiping..Haha..
G jumpa ieja..Pastu banyak la suka duka kami berdua kat sana..Macam2..

Pape pon syiookk...

Ni baju raya kami sekeluarga tahun ni..

~My Family
Abg aku sorg je yg xdak,ntah hilang mana.. P tunggu duit raya depan msjid gamaknya..Haha


~Sepupu2 sebelah rumah,depa tiap2 tahun memang sedondon..Tahun ni kaler biru..
So kelabu vs biru...Yg baju merah tu abg ipar aku memang xbeli kelabu..Hehe

 ~Gurls only..

~Bersama anak menantu...


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

=)

 BabyFetus Ticker