Pixajoy

Pixajoy

Klik-Klik

MARRIED

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

UMUR HAZIQ

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Aktiviti Seharian

Assalamualaikum....

Aktiviti seharian aku kemarin memang terbaikk!!! Haha..... Aku ni memang pantang bercuti, ada je aktiviti yang nak dibuat.. Tapi aku bukan cuti pon, aku mengambil cuti.. So maksud dia aku nak abiskan Annual Leave aku la dah nak hujung-hujung tahun ni..


Aktivitinya adalah......

'

'

'

'

'

'

'

'

'


~Watchaaa........Haaa...Amek kau....
Bermandi-manda bersama kengkawan kat Lata Bukit Hijau..

~Debussshhhhh.......... Aku hilang dalam arus deras.....

~Dan timbul dengan selamat....Hahaha......

Kami bergerak awal gi sana, dalam pukul 9 dan sampai dalam kul 10 lebih, sampai pon orang tak mai lagi, setelah letih memanjat tangga... Sampai pon tempat mandi yg di tuju.. Terbaikk lah....
Sampai-sampai je aku dah ketaq kaki nak mandi, hahaha...

Tak sempat-sempat..... Tapi nak kena BBQ ayam yg dibuat oleh Teman aku dulu....Aku masak sambal telur dan sayur kubis je, Cik Mun bawa bihun.... Yg Lain-lain bawa Jajan, air minum dan benda yg boleh di makan.....

 ~Berpeluh juga nak nyalakan api ni......

~Dah nyala pon api......


~Api dah nyala, sarapan bihun dulu...Nyum..Nyum...

~Lepas sarapan, apa lagi... mandi manda la........Sambil tunggu ayam masak...

~With Cik Mun

~Peace..........

 ~Lepas mandi manda makan tengahari plak, ayam hangit ke apa tu....Haha
Teman aku kata nampak tak berselera je tengok gambaq ni......Tapi apa pon ayam percik buatan u memang mabeles, pandai u wat...Hehe

Dah puas mandi, orang semua dah balik..Kami je belom balik-balik lagi, tengahari pon still berenang-renang...Sampai burn tangan aku, wuarrr..... Dah la nak putih susah.. Nak hitam jap je... Sob..Sob... Dalam kul 3.30 tukar baju, gerak balik... Decided nak tengok wayang.. Terus ke Sunway Carnivall Mall..
Bernasib baik ada gak tiket kul 5.35pm, layan.... Boleh tahan la citer Bini-Bini ku Gangster tu..


~Terjumpa Funfair sebelum Tesco Extra Sberang Jaya, terus benti nak main....
Malam ni tak de lucky pon..huhu..Dapat air minum jek..

~Men kereta belaga.....*Oqang kedah sebut...Hehe 


Kul 9 baru sampai umah, memang letih... Tapi seronok la......Kalau lagi ramai lagi bes, tapi tu la..Cuti tak sama dengan yang lain susah juga la...Berapa kerat je dapat join...Huhu..

Pape pon bes, nanti plan lagi ok...!!!



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

=)

 BabyFetus Ticker