Pixajoy

Pixajoy

Klik-Klik

MARRIED

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

UMUR HAZIQ

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

The Carnivall Water Land, Sungai Petani

~The Carnivall

Hari ni 16 Sep, semua cuti termasuk lah aku yg xcuti ni pon nak juga cuti..lalala…
Lepas mandi manda kat Air Panas Ulu Legong.. Ada gak plan nak g mandi air terjun lak,hehe..Sakan berjalan… Memang letih la g air pnas tu..Tidoq sampai tengahri..haha…

Pastu tgahari Teman pon text tanya nak g mandi Air Terjun ke g The Carnivall je (Taman tema air macam kat Bukit Merah tu)..Hmm, pikir balik dan berbincang gan Cik Mun dan Sila housemate aku… 

Plan g mandi yg dekat je lah.. Nak g air terjun jauh plak, dah nak g pas jumaat.. Kul 3 kami gerak, dekat je.. Sungai Petani je.. Hehe.. Sepanjang Carnival ni buka memang aku xpernah masuk lagi.. Ni kali pertama aku nak menjejakkan kaki walaupun hari-hari aku lalu situ.. Xdelah hari-hari, nampk sangat menipu…Haha.. Maksud kata aku selalu juga lalu, rumah akak aku dekat-dekat situ…kalau aku lalu aku tengok je, tapi tak pernah masuk…Hmm…

Masa sampai tu boeh lak tertanya-tanya buka ke arini, sebab jumaat.. Siap bergalas beg bagai..haha..
Nasib buka.. Tutup hari rabu..
Oleh kerana 16 Sep public holiday, harga bayaran untuk dewasa hanya RM25 je sorg… Kanak-kanak lak RM19, Cik Mun leh kategori kanak-kanak juga… haha… Harga hari biasa tak tahu lak berapa..Hmm…Tak tengok lak.…

~Bes oo men ni..Gayat baq angg!!

~Yang ni pon best juga...Aku kira nak ulang naik je...Tapi kalau pakai tudung tak dapat naik untuk faktor keselamatan, seluar berzip pon tak boleh...




~Sila, Cik Mun & Aku yg demok..

~Sila dengan Teman dia..
Lepas puas bermandi manda, orang dah nak tutup baru la kami bergerak nak salin baju....Kul 7 baru keluar...Memang puas la walaupon tak macam kat Bukit Merah....
Terbaikk!!

Psstt : Time tidoq bleh plak mengigau main-main suma ni....Tu la akibatnya balik rumah tak mandi terus tidoq, letihh ooo....

Gambaq yg lain sumber dari www.spy.my



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

=)

 BabyFetus Ticker