Pixajoy

Pixajoy

Klik-Klik

MARRIED

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

UMUR HAZIQ

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Malam itu....

Sedang berfikir-fikir kemana harus dituju, dimana harus mencari makan untuk mengisi perut yang berkoroncong menyanyi-nyanyi lagu Lazy Gaza, eh.. Apa nama minah tu...
Dan.........



Tetiba.............Mata aku tertumpu pada cahaya lampu yg berlegar-legar ke kiri dan kanan menghala ke langit.............. Dengan terang sekali, makhluk apakah itu..... 
Aku terujaa...........










Bunyik cengkerik...........












Laaaa...........Aku sesaja wat suspen je.........Ngagaga.....
Cahaya tu bukan UFO ke, lembaga mata satu ke,lembaga perikanan ke apa ke, tu sportlight Fun Fair der.....

Dengan lajunya aku nak pi situ okeh...... Tolong bawa sy kesana...... 
Dengan pantas Encik Otomen membawa aku kesana..... Aku menyanyi keriangan sambil bershuffle... Ok tipu, aku mana reti shuffle...Haha....



~Ni la yg dapat kat Fun Fair tu, bertuah aku dan En Otomen ari tu dapat bear.. Dan aku paling suka.....
Itu angry Birds ar............ LIKE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Psstt : Tetiba Teman aku bertukar jadi Otomen.....




No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

=)

 BabyFetus Ticker