Pixajoy

Pixajoy

Klik-Klik

MARRIED

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

UMUR HAZIQ

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

JUARA AF9

Akademi Fantasia Musim 9 adalah yang terakhir.. Lepas ni xde dah AF.. Bagus la kan, kurang-kurang lah hiburan kat dalam malaysia ni, tapi tetiba aku layan lak AF semalam... Dah xtau nak tengok ape, amek Astro pon pakej yg paling murah tu jek.. Hehe..Jimat orang bujang katakan, layan pi la... Tapi tengok AF tu xabis pon aku dah terlelap depan TV, bola semalam aku layan sampai abis, sampai geng terengganu memasukkan gol yg kedua tu  pada minit2 terakhir pon aku tengok, pehh.... Kecewa aku dok sokong kelantan, tp adat la dalam permainan mesti ada yg kalah dan menang.. Eh, ni dah citer bab bola dah, hehe..Ok, pastu aku on9 rini ada la berita juara AF9 ni ialah HAZAMA, aku ngatkan si FINA tu, suara sedap juga... Atau pon LENA suara serak2..

Ni mesti yg undi geng2 perempuan.... Depa mesti undi yg hensem2 kan, sebab tu hazama menang..Hehe...Aku xteringin pon nak undi2 ni... Bek aku undi Maharaja Lawak pon bes gak, xrugi. Tapi aku xpenah topup kredit aku ni untuk mengundi undi semua tu pon,hehe..Aku tpup wat kol mak jek, eh..yeke?? yela..hihi..

Apa pon tahniah la untuk HAZAMA sebab berjaya jadi Juara AF9, penutup bagi Akademi Fantasia



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

=)

 BabyFetus Ticker