Pixajoy

Pixajoy

Klik-Klik

MARRIED

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

UMUR HAZIQ

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Berbuka at Pizza Hut

Tajuk entry dah mcam bulan puasa,hehe... Bukan apa, semalam plan puasa ganti gan Cik Mun, bulan puasa pun dah xbrpa lama, pejam celik pejam celik jap je dah nak puasa nanti kan, takut xsempat plak nak ganti,hehe.. So prepare awai2 senang... Tah cmner dia leh kempunan nak berbuka kat Pizza plak, aku on jek... Tapi terpaksa la miss citer Nora Elena, balik keja terus mandi and siap2, terus gerak gi Pizza Hut, alah dekat je.. kat Giant Sp tu..Hehe.

~Sebelum kuaq posing dulu.. Aiiyaakk..

~ 1st order dah sampai, soup of the day

~Lepas tu posing lagi sementara tunggu makanan sampai dan waktu berbuka masuk.

~Gaya seorang penunggu makanan.. Oppss..Hehe..
Gaya sedang menunggu makanan..

~~Minuman pon dah sampai, oit.. Jangan minum lagi, belum waktu berbuka...Ni dah xsbaq nampaknya..

~Ada cerita di sebalik minuman ni..hehe.. Nak posing macam gambaq aku kat bawah ni dia dah hirup cket, mana masuk waktu berbuka lagi.. Apa dah, kan dah kena luah balik kat singki, rugi tu..hahaha.. 

~Cik Mun nak tiru gaya aku ala-ala nak minum gtew, sekali amekk.... Terhirup...Hahaha....
Padah apabila sakan ngat berposing..

~Pizza dah abis, tinggal bawang jer.. Aku xbpa suka, letak tepi.. Makan ayam plak, manis2 je rasa..... Pizza dia memang mabeless...

~Cik Mun dah xlalu nak makan ayam tu, manis2 masam katanya..Hehe
Aku lah yg tolong habiskan ayam2 yg len... Pizza abis kat dia semua..

~Ni aku dah xlarat nak abiskan... Pizza aku ada cket lagi, bungkus yg mna tinggal bawa balik rumah , rugii oo...Hehe

Pastu gi jalan2 dalam Giant tu, exercise lepas makan..Hehe

2 comments:

habsahharun said...

sedapnyerrr...lapar pulak..

Fatin Khadir said...

Sedapp...Tengok balik rasa lapar je,hehe....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

=)

 BabyFetus Ticker