Pixajoy

Pixajoy

Klik-Klik

MARRIED

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

UMUR HAZIQ

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Hari Ini

Hari ini.. Setelah sekian lama dia menyepikan diri, hari ini dia kembali.. Mungkin sudah lama dia kembali dalam alam maya ini, tapi hari ini baru aku menyedari kemunculannya.. Benarkah apa yang aku lihat?? Seperti tidak percaya.. Aku hanya memerhati, meneliti dan terus memerhati dengan mata yang sedikit berkaca dan perasaan ingin tahu bergolak dalam dada, sedih rasa hati mengenangkan segalanya.. Melihat gambar-gambarnya rasa bersalah menerpa di hati.. Maafkan aku.. Maafkan lah aku dan lupakan lah aku.. Dia kembali dengan keadaan yang tabah walaupun jauh dalam lubuk hati dia, tiada siapa yang tahu.. Sesungguhnya aku sentiasa mendoakan yg terbaik buat dirinya dan bertemu yg lebih baik dari aku kerna aku bukan insan yg tebaik dlm hdupnya.

Tak sedikit pon rasa hati ingin perpisahan yg sebegini, tapi apakan daya.. Mungkin takdir dan jodoh penentu segalanya.. Aku redha... Redha dengan ketentuanNYA. Mungkin kehadirannya dulu membuatkan aku lebih matang dalam menilai erti sebuah kehidupan. Terima Kasih atas segalanya... Sukar bagi aku untuk membuat keputusan ini semua, keputusan yg dibuat secara terburu-buru, mengikut perasaan amarah dan rasa rendah diri menguatkan lagi keputusan yg dibuat. Tapi.....tak mungkin aku akan menoleh ke belakang lagi, hidup perlu diteruskan dan tiada apa yg perlu disesalkan kerna ini lah kehidupan yg penuh duri dan ranjau untuk kita tempuhi dengan sabar.

Aku bahagia begini.. Tapi bukan selamanya aku akan begini, aku akan mengorak langkah ke jalan yg telah aku pilih. Berharap jalan yg aku pilih itu adalah yg terbaik buat diriku. Semoga aku dapat lupakan segala pahit manis antara kita walaupun jauh dalam sudut hati ini sangat sukar supaya tiada lagi air mata kesedihan yg mengalir...


Maafkan aku...... Maafkan aku atas segalanya, tiada niat untuk melukakan hati mu, semoga keputusan yg dibuat dapat menjadikan kita insan yg lebih matang.


Psstt : Betol kata orang 'CINTA TAK SEMESTINYA MEMILIKI'. Terima kasih kerana pernah buat aku bahagia.

6 comments:

dahliasayang said...

alololo, sedihnya teng. sabar lah..aku pon baru perasan dia dah kembali. kurus cket kot..xpa teng, jgn pandnag belakang..teruskan kehidupan.......

Fatin Khadir said...

Memang sedih aida.
Ntah la..kdang2 tu rsa nk jga toleh blkang, tp apa yg jdi tu wt aku tkut... Serik, xmau lagi msing2 terluka.....Doakan kebahagiaan aku ek...

dahliasayang said...

xpa lah teng..
dulu kau n kyo pon sama cam ko jugak.
dulu rasa cam nk besama balik..
tapi dia pulak main tarik tali..
kesudah aku buang terus dia dari idup aku..
FB pon aku tak add lagi dah. tapi no.tpn dia aku ingat...
last2 aku kawen ngan org lain jugak..
seksa teng bila putus cinta dengan org yg kita sayang ni...berbulan cari kekuatan.sabar lah. allah itu adil danmaha mendengar.doalah mintak tunjukkan orang yang sebenarnya...

Fatin Khadir said...

Ang lain aida, kmi dh plan nk tunang thun ni, tp..ntah la,.Mgkin bkn jdoh aku gan dia, sdih...Tu la, aku slalu brdoa mtak ptunjuk..Cma istikhoroh ja blom wat lgi,hmm..FB aku pn dia yg pdam dlm frends dia,2x dia pdam..sdih jga,sbaq je la..Smoga ALLAH bgi kkuatan utk kmi brdua wlupn kmi xmtk hbgan kmi jdi mcm ni.. :(

dahliasayang said...

sabar..sabar...aku tumpang sedih jugak.

Fatin Khadir said...

K..Thanks yunk, aku sbar je la..apa leh wat..hmm

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

=)

 BabyFetus Ticker