Pixajoy

Pixajoy

Klik-Klik

MARRIED

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

UMUR HAZIQ

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Bakal Berlangsung

30 April 2011 akan berlangsunglah perkahwinan yang dinanti-nanti, AKU???... Aku berasa sangat sedih, sedih terpaksa terima semua ini, sedih kerana tak mungkin kembali seperti dulu... Sedih, tapi apakan daya, takdir penentu segala.... Aku redha, tapi dalam masa yang sama aku turut gembira atas kebahagian yang bakal dikecapi...InsyaALLAH aku akan hadir menyeri majlis dia dan bakal suami, Oppsss....Kuang-kuang.. Kena tipu,hihihi....


Ok,ok... Apa la aku dok melalut tak tentu pasai ni, hempa jangan pikiaq len plak... Hahaha
Xdak apa aih, member nak kawen ja ni.. Pompuan ok...Haha...haa, pkiaq len la tu..Dah pompuan aku dok wat sedih plak... Sedih la, nanti kami dah xseperti dulu, seperti zaman bujang-bujang, bersuka ria, berfoya-foya,opsss....hehe... Mesti aku akan merindui zaman kita dulu-dulu, rindunya.. Semua pakat-pakat nak kawen dah ni.. Sob..Sob.... (Emo jap,hehe)


~Zaman hingusan,hehe
Ni la bakal menjadi Cik Puan...

Rasa macam baru jek kami abeh study, kejap je..Pejam celik, pejam celik, dah 2,3 tahun berlalu. Banyak suka duka kami bersama, memang terpahat di ingatan time-time study dulu... Masa baru mula-mula dok kenal, hehe... Macam mana teruknya kami study, wat projek juta-juta..Pehh... Xtdoq malam tu, terbongkang depan lappy, bagun lewat wat projek last sem utk present..memang senak gak ar masa tu,huhu... Apa pun tu semua tinggal kenangan, sekarang semuanya dah berjaya belaka... Tahniah semua..Huhu


Meh layan gambo time study, muka memang... Xtau nak kata la,hehe..

~My housemate yg memang best, rindu hempa semua..Mmuuahhh..
Dari Kiri : Aku, Ieja, Mun, Sarah, Aida, Nana & Kak Anne


~Kami sentiasa bertiga..Hehe
Cik Paten, Cik Sarah & Cik Mun


~Kami bertiga still together
~Gadis melayu, pehh..hahaha




~Ni trip ke majlis perkahwinan Cik Puan Aida kat Batu Kikir, N9

~Ni plak masa aku pi Langkawi, memang bes.. Sempoi abis ar aku pi sana walaupun aku pi sorang je, hik..hik..Bakal Suami Cik Sarah sebagai pemandu pelancong tak bertauliah..Hehe (Jangan Marah)

~Betapa sukanya aku pi Langkawi (tengok muka ceria jek, hehe) sampai rasa xmau balik la,huhu
Thanks ouls make me Happy...Hehe

Apa pun kenangan kita sentiasa bersama, aku doakan kawan-kawan aku bahagia hingga akhir hayat dan tak lupakan aku, heh heh.....
agak-agak pas hg kawin leh lagi x kita bersuka ria cam dulu?? Oppss..Nak mampos, hehe....

Psstt : Nampaknya di request jadi pengapit lagi ni, wuarhahaha...
(Aku on jekk, hihi)

4 comments:

Anonymous said...

sedih ka..sabaq lah na...pasni tak tau jodoh sapa plak... :)

Fatin said...

Sedih la pasni xmcam dlu lgi,huhu..tp hapy sbab mber2 suma nk kawen dh..Huhu
xtau la pasni turn spa lak,tgu je la kad undgan..huhu :)

Anonymous said...

lepas sarah xnampak sesape lagi ni..tggu baby kiteorg pulak lah..

Fatin Khadir said...

Nana plak kot?Hehe...Xsbaq ni tnggu baby hempa...Huhu...Cpat2 bgi ank buah kat kami..hehe ;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

=)

 BabyFetus Ticker