Pixajoy

Pixajoy

Klik-Klik

MARRIED

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

UMUR HAZIQ

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Selamat Pengantin Baru Sarah & Ayob

~Cantik

Tahniah dan Selamat Pengantin Baru kepada Puan Sarah dan Encik Erfizal atau nama lainnya ialah Ayob @ Epy (Skema plak,huhu) kerana selamat berlangsung satu majlis yang meriah dan gilang gemilang..pehh..Hehe..

Apalagi, aku diarahkan menjadi pengapit untuk kedua-dua belah majlis yang berlangsung pada 30 April (Belah Perempuan) dan 1 Mei (Belah Lelaki). Last minute baru gtaw nak aku jadi pengapit, kalut tanya la nak pakai baju kaler apa, pengapit laki pkai kelabu..Aku pun cari punya cari baju kelabu kt beberapa kedai xdak gak, aku mmg xdak stok bju klabu, last pakai htam je la, tdung aku cari la kelabu.. Hurm, nak wt cmna kan …
Pagi2 lagi kami dah bangun, bersiap2, mekap2, touch up2 bagi comel cket.. Pkul 9 pagi  dah de kat rumah pengantin perempuan pastu terus bawa pengantin ke tempat mekap, kat Bukit Jambul nuu, tu diaa… Dalam pkul 11.30 siap, gerak balik rumah dan tunggu pengantin lelaki mai..

Aku nervous gak beb, kenapa..Maluu la xtau pasaipa, padahal brapa kali dah dok jadi pengapit, tapi aku besa ar.. Maintain cool dan relaks, dalam hati dup dap gak..Haha

                               ~Ni time Akad Nikah, tapi aku xpi sebab still keja..Huhu
~Cantik..Dua-dua mekap ni cantik walaupun tempat lain2
Yg kiri tu mekap dekat Bukit Jambul kot,Yg kanan tu mekap kat Sg Petani, depan Central Square..Natural jek nampak..


~Kami Pengikut yang Setia,hehe




~Sani gan Gurlpren dia..Amek berkat ke,hehe..

Lepas belah perempuan, keesokannya kami menegekoq lagi untuk belah lelaki.. Yelah, aku kan pengapitnya.. Mesti la ada..Hehe

~Ada jek muka kami bertiga, hehe.. 
(Kechubby-an aku terselah disitu, wuarr)

~Setia menunggu (^___^)
~Pengapit yg over, PeAce.. (*__*)

~Time ni aku yg bawa pengantin, tunggu rombongan perempuan mai kat depan GIANT Sungai Petani..Risau gak bawa pengantin kan, yela aku kan xde lesen..Ehh...Aku kan jarang drive keta, selalu aku merempit jek..Hehe.. Alhamdulillah selamat juga sampai.

~Siap sedia, rombongan dah sampai nii....

~Akak sarah dan anak buah si kembar, semoga sarah dapat anak kembar gak..Hehe





~Cantik view kat sini..
Jetty titi Semeling.. (Nanti aku kawen nak photoshot sini gak,hehe

Psstt : Baru dapat publish entry ni.. Biasa la, bz katakan..hihi.. Iye lah tu.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

=)

 BabyFetus Ticker