Pixajoy

Pixajoy

Klik-Klik

MARRIED

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

UMUR HAZIQ

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

PADAN MUKA AKU!!!

Huh...Sebab apa PADAN MUKA AKU, memang muka aku padan pun...... Hahaha
Padan muka aku sebab aku sendiri cari masalah, disebabkan kekejaman aku, aku telah jatuh dalam masalah, sekarang apa aku nak wat? Nak lari dari masalah... Aahhh...

Biaq masa yang menentukan segalanya....
Ooohh.... Masalah... Aku cuba melarikan diri dari masalah, tapi tak semudah yang disangkakan.... Bukan senang nak lari dari masalah, benda kene setel ok Cik Paten!!

Jom Nangis gan aku.... Wuaarrrrr............................
Sob..Sob.... Walaupun nampak muka aku ceria, macam tak nangis... Tapi aty aku ni dok teriak ja....
So Padan Muka Aku Ok.. Muka Aku!!!

Pehal ko emo sangat minah, ntah mana aku tau pehal.. Mental aku terkoyak cket.. Haha
Haaa sudah, melalut abis dah aku.. Thanks blog sebab bagi ruang aku corat-coret tang cni...
Ok lah, nak pi terjun bangunan lapanbelas tingkat jap,hahaha
Giler hg... Tak berani haku... 1 tingkat pon aku dah gayat, apa pun yang terjadi kita sebagai muslim kenalah berdoa mintak petunjuk dari ALLAH S.W.T, kan itu lebih baik, InsyaALLAH Allah akan membantu kita..Bagus Cik Patenn, time hang ada masalah baru hang nak ingat ALLAH...

Hurm, tu la..Kita sebagai manusia selalu lalai, leka... Dah jadi camni baru nak ingat ALLAH S.W.T, tu sebab kadang-kadang Allah bagi musibah dekat kita, ada hikmah semua tu... Apa pun masalah yang kita hadapi akan ada jalan penyelesaian, chewaahh.... Cam pakar motivasi plak...kuang..kuang...

Ok,jom pi cari masalah lagi.. Ekeke...
Dah, dah.. Melalut ntah kemana... Setopp..Setoppp.. Opp..Oppp... Panggg amek ko penampo...
Dah... Bubye..

~Bila mental aku koyak, aku jadi senget..hehe

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

=)

 BabyFetus Ticker