Pixajoy

Pixajoy

Klik-Klik

MARRIED

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

UMUR HAZIQ

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Selamat Tinggal 2010

Tahun 2010 merupakan tahun yang amat bermakna bagi aku, macam2 liku, suka duka, pahit manis aku sepanjang tahun 2010 yang membuatkan aku lebih matang untuk melangkah ke tahun 2011. Umur pun semakin mengajak... Hidup aku masih lagi macam ni, xde apa2 perubahan pun,hehe...

Biarkan masa menentukan segalanya......
********************

Baru aku perasan, tahun 2010 ni aku dah pusing 1 MALAYSIA gak la.. Lebih kurang cam tu la. merata juga aku pi..
Antaranya Johor 2x aku pi, Mersing and Pontian, pastu melawat I-City, Shah Alam and Putrajaya. Kenduri Classmate aku kat Negeri Sembilan, Holiday kat Pulau Langkawi, berjalan2 kat atas Puncak Gunung Jerai, 1st time pi walaupun asal orang Kedah...Huhu
Ada yang berjalan dengan family, ada juga yang dengan kawan2..
Almaklum lah dah keja, guna duit poket sendiri je lah.. Tu yang merata jalan, tumpang 'bujang' lagi ni..hehe


 *Dataran Lang 

*Pantai Air papan,Mersing

*Kat Pontian

*Batu Kikir,N9

*Putrajaya

*Dengan Pengantin,Puan Aida(Macam ikut tema jek,hehe)

*Sarah,Mun & Aten

*My Family (Puncak Gunung Jerai)

*5 Beradik

*I City,Shah Alam


Hurm,seronok juga berjalan-jalan ni..Orang kata jauh perjalanan luas permandangan...Wahh..
Haa...tahun ni nak pi bejalan mana plak,oversea ke..tunggu yea..
Plan dah ada..Tunggu masa je nak berlepas..Haha...


p/s : Rasa macam nak pi umrah je,agaknya bila la ek....


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

=)

 BabyFetus Ticker