Pixajoy

Pixajoy

Klik-Klik

MARRIED

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

UMUR HAZIQ

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

AJL Milik ANA RAFFALI?

Hurm....xsangka AJL ni dapat kat Ana Rafali atau nama penuh dia Ana Nur Hidayah Mohd Raffali (dah macam blog artis lak,hihi) dah mungkin rezeki dia nak menang.. Aku target Faizal tahir yang menang sebab lagu2 dia best2 sangat,aku suka... Tapi dah rezeki ANA RAFFALI, mungkin sebab lagu2 dia cipta sendiri... Tah la, semalam aku bukan  layan sangat AJL, sibok dok memberus baju yang hampir seminggu xberbasuh..Al maklum lah, mesin xde..Dah tu, masa keputusan pemenang keluar aku dah tertido depan TV tu, aku plak wat AJL (Anugerah Juara Lena)...Haha.... pagi soknya sibok tanya housemate aku sapa menang,hehe...
(Opss,out off topic!)......

ANA RAFFALI ni sempoi la, dia menyanyi dan main gitar akustiknya dengan baju kurung.. Ayu je,tapi pegang gitar? Xkisah la,zaman sekarang dah moden. Dia lebih selesa berbaju kurung gitu.. Pape pun cun ar Ana Raffali ni,hehe..



Sebenarnya ramai xpercaya dan suspek yang Ana Raffali akan menang...Huhu...Siap de wat Fanpage lagi kat FB xsetuju and anti la apa la...Xpham la diorang ni, 
dah rezeki Ana Raffali...



 Baru aku perasan yang Ana Raffali ni boleh jadi Ana Surihani, muka sama la... Korang boleh cam x?Hehe
Cuba tengok...Dua2 comel doh...


 *Boleh cam x mana 1 Lisa & Ana?


*Sama tapi xserupa,hehe... Yang kiri Lisa Surihani dan yang kanan Ana Raffali.



 *Ana Raffali, Lisa Surihani dan..Jeng Jeng...Yang tepi sekali tu Classmate aku masa sek.menengah, tengok muka dia pun de iras2 juga...Hehe..Jangan marah yea Mekna aku amek gambo hg yg cumil cam ala2 Ana Raffali tu..










No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

=)

 BabyFetus Ticker