Pixajoy

Pixajoy

Klik-Klik

MARRIED

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

UMUR HAZIQ

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Pesta Penang..........


Pesta Penang Sungai Nibong, hurm..agak menarik juga. Lama dah rasa xpi situ. Dulu selalu pi gan family.. Semalam pi dengan kawan2 opis... Nasib jalan xsesak. Ok latu.

1st sampai kitaorang dah decide nak naik benda2 yang ngeri tu semua..Huhu.
Beli token nak naik 'Challenger'..1 token RM2, nak naik ni kena 4 token.. Jadi RM8

Fuh, takut juga sebenarnya..Tapi nak mencuba..Akhirnya naik lah kami dengan gerunnya,huh...Pegang tangan cik Mun,hihi... Ready..Yeahhh

Gerak kiri,kanan..kiri kanan..Last sekali makin laju...Wuarr....Argghhhhh...Menjerit2 semua,hihi... Peh...Gayat gila,laju diayunnya....huh.. 

Dok pikir bila nak abis ni, cheq takut..Wuarr...Xnak menjerit....
Takut..huhu..
Setelah beberapa minit dok kiri kanan, stop juga bende ni..Fuh..Lega..turun tu rasa cam xmau naik dah..Tapi bes... Tu xpi Genting lagi,hehe

Pas abis tu kami menuju ke gerai2 mainan, xmau naik dah benda2 menakutkan ni..hehe..Main BINGO dapat bear POOH..Comel x..







~Peluk bear sakan,hehe..





Lepas tu kami masuk rumah hantu, ek eleh..Bunyi je lebih..Haa..sekali masuk menjerit2 aku.. Mana xjerit, hantu tu hidup dok ikut kat belakang kami..Kurang asam btol... Nak takut juga la.. Dah pakai topeng gerun ja..Aiiyaakk..


Hurm,pastu rasa macam nak naik TOPGUN plak, yang pusing2 kepala kebawah tu... Tapi xkan nak naik sorg2, xbes..huhu.. Last sekali naik Euro Wheel je..Hurm..Layan je la,amek udara pesta tu..



Sebenaqnya aku nak naik lagi benda2 tu semua, cam bes ja..Tapi xdak geng..Depa dah surrender la..hihi
Sorang2 xmau lah... Nanti nangis...wuarr...
hahaha..








~ Last sekali naik keta ni,ramai giler..


~Keletihan dan kegayatan la..Haha


Huhu...Enjoy with my life...Hoyeh2....





2 comments:

aida hashim said...

tak nak baca!!nak tgk gambar je..uwaaa,best nyer ade funfair,mypeberet port!!!sonook2!!!!!

Fatin Khadir said...

Hehe...nape plak xnak baca ni??Mmg bes,tp last 2hb rtu..pi rmai2 lgi bes..mmg sonok!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

=)

 BabyFetus Ticker