Pixajoy

Pixajoy

Klik-Klik

MARRIED

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

UMUR HAZIQ

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

My KoNvOkeSyEn DaY...

Hurm..dah lama kot konvo aku ni lepas,citer dah lapuk pon..Tapi saja nak penuhkan blog aku ni, ada ke orang perasan blog aku ni?Haha...Whatever lah..

Setelah penat lelah study hampir 2 tahun setengah juga la..Merasa juga aku konvo, tu pon 50/50 je aku nak pi tu.. Sebabnya, duit xbape ada..Tapi aku pi juga sebab Family aku nak tengok aku konvo, jadi aku pon ikhtiar juga la camna nak bayar suma..

Dan.....

Tarikh 7 Ogos 2010 , tarikh yang mungkin takkan aku lupa sebab hari tu juga tarikh penting seseorang..Hehe..Teett..

Ok,ok...Masa konvo ritu aku lah yang urus homestay kat kengkawan suma, sebab 2 hari juga la kena stay kat Jitra tu,ok juga la homestay dia...Selesa dan xmahal sangat kalau kongsi2 ni..

So,ari yang dinantikan sampai juga...Kami semua berjumpa la kat Jitra, tempat study kami..Sekarang masing2 dah berbeza, yelah..semua dah kerja, ada yang dah kerja tetap....

Pagi tu lepas je daftar, terus pi makan, lapo la.dah ramai orang nak daftar..Aku tumpang nan and ieja pi sana, pastu ieja cakap nak sewa kereta, sebab naninun nak balik SP plak..kat mna?Dia tau kot..Ikut je la.. Kami sewa kereta waja auto, aida drive boleh la..Harga pon..Boleh tahan la, Tungu pakcik nak sewa kereta tu punya ler lama...Dah kul 2.30 kami de rehearseal..

Lastly, kul 2.30 baru dapat..Kelam kabut kami siap2 nak pegi raptai tuk konvo tu, nak gerak dari homestay kereta plak xleh start,pehal plak..Dah nak cepat,lastly kol pakcik tu juga la,dia suh buka bonet depan ketuk2 cket kat enjin tu..Aku ketuk2 guna kasut,xnak juga hidup,lastly suh pakcik tu mai tgok pehal plak keta ni,kami suma nak cepat, 15 minit ank dia kot datang,ketuk2 pakai spanar hidup juga,risau kami sewa keta cmni..Dah la semua bukan reti sangat bab2 keta ni,huh!!..Sampai kul 3 lebih, si Faizah dah tunggu kami kat sana, dia cek abg anto..Sampai awal la,semua orang dah masuk dewan..Kami pon masuk wat slumber dek je..hehe

**Masa Pendaftaran

*Rehearseal kt dewan POLIMAS

Malamnya kami decide nak kuar jalan2 alor star, nak beli barang sikit... Pegi shoping kat Alor Star Mall, pastu karoke and lepak2 pusing Alor Star, lama xmai aloq staq ni..huhu


*Karoke (aku n sarah sakan dok msg,hehe)

*Itik Gembo2..lalala..haha

*Kat Istana Anak Bukit

Lepas abis round AS,melalak pe suma kami pon balik, dah penat semua..huu..
Esoknya bangun siap2 and terus pegi poly..

*Bilik aku ngan ieja,selerak kot..haha

*My Family 

*My Older sis, dia pn nk konvo gak,hehe

*Adik aku lebih kurang, sakan je..

*Lepak kat gerai dalam poly.


*Aku,Faizah and Sarah

Lepas selesai semua kami pon pergi ke Tasik Darulaman Jitra untuk bergamabar dengan sakan, ewahh...hehe








Memori last dengan kengkawan semua, entah bila la boleh jumpa ramai2 camni plak..huk..huk..




















No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

=)

 BabyFetus Ticker