Pixajoy

Pixajoy

Klik-Klik

MARRIED

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

UMUR HAZIQ

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

En Kacang...I want your CAR






Aku berkenan sangat la gan kereta En Kacang ni xtau kenapa... Hehe..
Pelik kan, sebabnya..ntah la..
Aku teringin nak drive jek, bukan nak memiliki.. 
Kalau de orang nak bagi free tu ok je,hehe...
Boleh la, boleh la bagi aku drive this car... 
Mana nak carik ek? Aku ni kempunan tahap teruk dah ni..
Haa...baru aku teringat, dulu abg ipar aku de keta ni sebijik tersadai kat depan umah..Tapi sekarang mana hilang tah keta ni, masa tu aku xreti lagi drive kereta..hehe.. En Kacang...Helpp!!

(Meroyan tahap teruk aku ni,Wuarr)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

=)

 BabyFetus Ticker