Pixajoy

Pixajoy

Klik-Klik

MARRIED

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

UMUR HAZIQ

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Inteview Di Pejabat Agama

Assalamualaikum…


Tengahari tadi aku dah berjaya menghantar borang permohonan untuk berkahwin ke pejabat agama, aku pi Pejabat Agama dengan En Tunang, mula tu tak tau kat mana Pejabat Agama ni, rupanya depan Sekolah Khir Johari je Pejabat Agama Kuala Muda tu…. Masa g ari ahad orang punya la ramai, tak leh wat apa… Tengahari tadi gi plak, nasib tak ramai orang, jadi senang la.. En Tunang tunggu kat luaq, aku naik kat pejabat… Nebeess giler masa tu, tak tau pasai pa… Dah sampai kat kaunter, bagi borang yang dah siap suma, depa bagi satu borang dalam jawi untuk isi, nak tulis nama apa suma tu terer la… Pastu nak tulis pekerjaan lagu mana eja pon tak tau, lama gak la aku dok teliti… Hahaha… Nasib setel, tunggu jap depa pangil masuk bilik jumpa pegawai…. Dalam hati ni dok dup dap dup dap dah, agak-agak dia nak tanya apa la, aku ni bukan ingat sangat…..Pegawai tu tanya nama apa, kerja apa, nak kawin bila, nak kawin gan orang mana… Pastu dia suruh mengucap dan maksud….. Pastu abis, aku tanya dah setel ke ni?? Tak dak apa dah ke….. Dah…..
Tak dak intview sangat la, beria je aku dok ingat-ingat suma.. Bukan apa, aku ni pelupa memang kuat.. Takut malu tak leh jawab, kena la menghafal… Hahaha… Kalau gi gan En Tunang dia tanya banyak gak pe… Hmm
Pastu hantaq borang dekat kaunter, depa bagi resit untuk borang tu 4 inggit je.. Tapi boleh wat kad nikah sekali 40 inggit, aku setel suma la… Lepas nikah mai bagi surat nikah untuk depa proses kad nikah plak… Lagi 2 ari aku dah boleh pi amek borang aku kat situ… Setell dah bab borang… 


Psstt : Dah boleh kahwin..... Hehe..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

=)

 BabyFetus Ticker