Pixajoy

Pixajoy

Klik-Klik

MARRIED

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

UMUR HAZIQ

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Im In Love...!!!

Im in love.....Mmuuaahaha..
Aku dh jtuh cinta kat sorg mamat ni...Ntah knapa aku sangat minat kat dia....

Nak tau sapa mamat tu??
Meh nak gitau...
Mamat tu namanya Johan As'ari...Sapa kenal...Leh lak aku jtuh cinta kat retis...Tapi aku rasa bukan aku je, ada lagi pe yg jtuh cinta juga kat mamat ni,heheh...

Opss...Aku jtuh cnta kt watak dia je...Suka tengok dia berlakon dalam CINTA ELYSA tu...Cakap garang, tapi ati sweet2 jek..Eh..Apa aku ngarut ni...Tapi aku suka je..Xde la sampai nak bercintan cintun..Dia pon xmau kat aku..Haha..

Psstt : Wlupn aku ni dok jatuh cinta kat retis, tapi aku tetap syg kat org yg menyayangi aku.. :-)
Published with Blogger-droid v1.7.4

4 comments:

Risik resepi said...

x cube mane nk tau..die suke ke tak..hehehe

Fatin Khadir said...

Hehe.....
Xmo lah ngorat dia, xpndai..hehe
Tgu org ngorat kita... :D

NOOR FATIN said...

tapi dia boifren saya. err err

Fatin Khadir said...

Wah....Boipren awk ea...Kta kngsi boipren la rupanya ni...Hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

=)

 BabyFetus Ticker