Pixajoy

Pixajoy

Klik-Klik

MARRIED

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

UMUR HAZIQ

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Nur Kasih The Movie Vs Pirates of The Caribbean


Tajuk entry xleh blah,haha... Kasi gempak cket ok..

19 Mei adalah tayangan umum Nur kasih the Movie dengan Pirates of The Caribbean : On Stranger Tides, jadi aku pon bercadang nak tengok Nur Kasih malamnya khamis tu, tapi kat Kedah segala hiburan hari khamis malam jumaat mmg xdapek la yek..Semuanya ditutup, harap maklum..

Jadi semalam (Sabtu) aku dapat juga tengok citer Nur Kasih, sekali gan Pirates of The Caribbean aku layan.. Dua movie sekali gus, tamak x?haha...

Ok,ok..Nur Kasih pukul 8.15 pm, lepas magrib terus bertolak dari umah.. Tapi sampai lambat gak, 8.30 baru sampai, terlepas la 15 minit tayangan, xpelah..nak wat cmna..Huhu..Ramai juga yg tengok movie ni, berpusu-pusu, (mcm la aku nampak, padahal sampai lewat semua org dh msuk pn..Kuang..Kuang..) Yela, dalam panggung tu penuh kot, berpusu-pusu la tu kan.. (*__*)

Citer dia leh tahan la, nak kata sedih aku xnangis pown, tapi aku ada dengar org dok sok seh sok seh gak, nangis latu, hehe... Romantic??romantic tu ada la antara Adam gan Nur Amina tu, peh..Gatai ek,haha...Bagi aku citer dia bes la juga, bleh tahan, tapi xleh tanding  Pirates of The Caribbean, bukan aku xsokong filem melayu. Lain org len pendapat kan.. Jadi sapa yg dh pi tgok tu bagi-bagi la pendapat ek atau aku yg xpandai menilai??

Nur Kasih The Movie
~Romantik kan..hehe

Nur Kasih The Movie
Gambar dari : www.ohbulan.com

Lepas habis tengok Nur Kasih, dalam pukul 9.45pm.. Nak tengok Pirates of The Caribbean plak kul 10pm, rupanya dalam panggung yg sama juga.. Kuar masuk balik jek, cuma seat je dah berubah.. Walaupun aku dah menguap sampai berair mata aku ni, bes jugak citer dia..Hehe..

Psstt : Citer KONGSI pon dah nengok, boleh tahan la...Ending dia je cam xbape best sangat.. Lawak dia memang pecah perut gak, Shaheizy Sam memang sempoi..


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

=)

 BabyFetus Ticker