Pixajoy

Pixajoy

Klik-Klik

MARRIED

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

UMUR HAZIQ

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Photographer @ Jurugambar

Assalamualaikum....

Sesiapa yang mencari photographer atau jurugambar area Sungai Petani, Alor Star atau area Kedah, Pulau Pinang, Perak dan Perlis untuk majlis pertunangan, akad nikah dan persandingan boleh la contact sahabat aku ni yang memang gambar dia terbaik lah....... Boleh contact dia terus kat FB En Adenan ni ok ataupon email kat sabahankid@gmail.com

Harga aku pon xpasti macam mana, kena contact dia sendiri tanya... Aku just promote je... hehe.. Kalau nak no telefon dia email kat aku.. neetough@gmail.com

Meh tengok hasil kerja dia yang bagi aku tip top..... :)


 
 
 
 
 
 
 

Psstt : Cantik kan... (^_^)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

=)

 BabyFetus Ticker