Pixajoy

Pixajoy

Klik-Klik

MARRIED

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

UMUR HAZIQ

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Dugaan Bertunang

Assalammualaikum...

Semua orang pasti ada dugaan semasa pertunangan kan?? Begitu juga aku.... Tapi dugaan aku x sama macam dugaan yg org selalu katakan, sesetengah orang dugaan bertunang mereka ada pihak ketiga yg cuba menganggu, daripada x bergaduh selalu gaduh-gaduh, cemburu kuat.. Dan macam-macam lagi.... Tapi dugaan aku sangat berat... Berat yg aku rasakan, lebih berat lagi en tunang untuk hadapi..... Saya tau awak seorang yg tabah, saya merasai perasaan awak... Saya harap saya juga boleh kuat dan tabah seperti awak.. Walaupun kadang-kadang mengalir air mata saya teringatkan bakal mertua saya yang terlantar di ICU hampir seminggu.... Luluh hati rasa melihat sekujur tubuh di katil wad dengan berbantukan peralatan di hospital sepenuhnya...

Dan lebih sedih bila memikirkan majlis yang akan berlangsung hanya lebih kurang 2,3 bulan je lagi... Semalam aku pergi melawat di Hospital Taiping bersama mama gan abah... Aku hanya mampu berdoa.. En Tunang pula berulang dari Taiping ke Sungai Petani, dia tetap bekerja...Dan kadang-kadang half day bila ada panggilan dari adik-adik dia.... Sedih aku tengok, ni mungkin dugaan bagi dia dan juga aku...


Walaupun belom menjadi mertua aku lagi, tapi perasaan aku sangat-sangat sedih...Tapi apa pon aku berdoa yg terbaik untuk ayah En Tunang.
Xmampu lagi aku untuk menaip, air mata mengalir semakin laju...

Tolong doakan kesihatan bakal mertuaku... Kita hanya merancang, ALLAH S.W.T yang menentukan semua....

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

=)

 BabyFetus Ticker