Pixajoy

Pixajoy

Klik-Klik

MARRIED

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

UMUR HAZIQ

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Hurm.....Good Performance

Setelah bertungkus lumus praktiskan diri, sampai juga juga hari perlawanan sukan keluarga opis aku ni...
Apalagi, siap-siap la petang tu..Dari pagi berdebar-debar ja rasa..Entah kenapa la...Haha...
Masa sampai, dok tengok je piala kat atas meja tu..Wah,besnya kalau leh dapat..Comel...

~Ni la Piala yg aku dok ushar tu

~Hadiah Cenderahati pn ushar juga, Xjuara dapat yg ni pn jadik la..Main suka-suka je.

~Mai kat sini daftar dulu and amek no lucky draw k..jangan lupa

Seronok juga main ramai-ramai ni,meriah je..macam-macam peel..Aku baling gan cara kala jengking,kaki belakang naik ke atas..Wow..Haha


 ~ Peace

Aku hentam saja..Ada juga masuk longkang, Mun plak xde mood...
Purse hilang tah mana,nnt kta carik ek..Maybe ada kat opis atau kat umah kot...
Lepas kumpulan kami selesai main, pi dok kacau-kacau kumpulan lain..Hehe...Nakal yek..
Dah abis pi makan plak..Lepas makan dalam kul 8 lebih tunggu keputusan siapa pemenang..
Standby camera, nak snap gambo untuk kenang-kenangan..

...Nama pemenang ketiga bagi jatuhan pin tertinggi kategori perempuan, jatuh kepada Nurul, terkejut dia...Hehe..Pi amek hadiah,meh nak amek gambo..Alamak,bergegar plak kamera aku ni.Huh!!

..Tempat kedua jatuh kepada Zai and lastly nama aku johan jatuhan pin tertinggi..
Alamak,malu....boleh menang pulak, nasib je tu...huhu..Pape pun bes..Xsangka

~ Cenderahati

~Nurul dapat hamper Lucky Draw





~Posing Sakan

~Hehe....Piala kat umah pon banyak ni..

 ~Comel x hadiah ni,suka...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

=)

 BabyFetus Ticker