Pixajoy

Pixajoy

Klik-Klik

MARRIED

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

UMUR HAZIQ

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Keputusannya...

Assalamualaikum...


Alhamdulillah, rezeki dari Allah S.W.T....  =)
Usia kandungan dah pon nak masuk 11 minggu, buku pink pon dah buat.. En husben la asyik tanya bila nak gi wat buku, hehe... Tengok sale  baju baby pon ajak beli dah, hihi..Comel jek..Excited la tu...
Doakan kandungan aku ni sihat dan membesar dengan baik yea...

week_11

~ Ni usia 11 minggu, kecik je lagi.... Tapi perut aku dah cam 4 bulan mengandung je,hihi... Ni mesti buncit+lemak+baby.... Jadi lah 4 bulan, padahal baru je 2 bulan lebih..Huk huk...

Psstt : Due date aku hujung bulan 5, dalam 22 mei.. Kalau kuaq 26 mei pon ok juga... Leh anniversary sekali, hehe..... Dan aku harap sempat la aku final exam tahun depan sebelum baby kuar... Harap dipermudahkan segalanya...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

=)

 BabyFetus Ticker