Pixajoy

Pixajoy

Klik-Klik

MARRIED

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

UMUR HAZIQ

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Selera Makan Bertambah

Assalamualaikum...

Sejak kebelakangan ni aku peliks.. Sebab aku asyik lapaq je, nak makan, nak makan.. Heran gak aku.... Aku pon layankan je la perut aku ni, lepas tu aku tengok ija makan jeruk pelam, terliur tahap teruk terus cakap nak sikit...Haha....Nikmatnya bila makan, lepas tu rasa nak makan sup ayam, nak cicah buah dengan kuah rojak.... Aku rasa mesti ada yang tak kena dengan diri aku ni.. Dah la period pon dah lewat seminggu, tapi en husben cakap awal lagi... Aku memang nak beli dah pregnant test kat Guardian ari tu.. Tapi malu laks, haha... Serius aku tak pernah beli, so aku tengok je la... Dah tu aku rasa perut aku ni semacam je, bila sarung seluar pon rasa cam ketat dan mengah je....

So, aku cakap kat en husben.. Period dah lewat seminggu, sebelum ni tak de masalah pon.. Tertarik-tarik je nak beli pregnant test tu.... Kalau tak beli kita tak tau, nanti aku jadi tertanya-tanya je.. Lebih baik aku tau result dia awal... Daripada kecewa dok mengharap kan, so kami pi beli kat farmasi.. Balik umah terus rasa nak 'wii wii', hihi.....

Aku dengan perasaan berkobar-kobar terus la wat test.. Dan keputusannya???
-





-






-







-







-







-







-







-







-






-






-






-






-






-









Hmmm.... Nanti akan aku kongsikan di sini... Hehe, saja wat suspen cket.....


4 comments:

Anonymous said...

you are pregnant....
2 bulan++..
bestnya jadi paten..

Fatin Khadir said...

Alhamdulillah, aku pon doakan 1 hari nanti hg akan rasa prasaan ni juga daa... Tapi skrang dah tak lalu makan, tengok nasi pon tak lalu..smpai lpaq gler lah, tp xlalu mkn..truk jga la..hmm...

Anonymous said...

xpa. nanti habis 1 trimester nanti semua kembali okey.insyaallah...

aku sekarang ni sedang menempuh saat pening-pening lalat pulak. minggu lepas selera tengah 'in'..semua nak masak. minggu ni xde dah.

Fatin Khadir said...

Thniah frends, sukanya tgok kat blog hg..Hehe... Btoi tu, 1st trim mmg xdak mood nk msak atau mkn, tp ikut jga la mknan apa..Kdng2 bleh naik slera jga, klu nsi aku krang skit..Huhu..
Jga kndungan baik2 tau, jgan wat kja2 brat ok....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

=)

 BabyFetus Ticker