Pixajoy

Pixajoy

Klik-Klik

MARRIED

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

UMUR HAZIQ

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Masjid Datuk Siti dengan Datuk K



Baru-baru ni Sultan Kedah datang merasmikan Masjid Al-Khalidiah, Kampung Permatang pasir, Kuala Muda, Kedah yang dibina oleh Datuk K dan juga isterinya Datuk Siti Nurhaliza pada 19hb Februari. Tarikh tu juga merupakan tarikh lahir Datuk K yang ke-52. Aku pon sempat p menyibok kat majlis perasmian tu yang terletak tak jauh dari Ofis aku, lebih kurang 5 minit je dah sampai... Ramainya orang-orang kampung datang nak tengok Majlis Perasmian itu..Dengaq kata Datuk Siti pon ada, tujuan aku memang nak tengok Datuk Siti pon, hehe... Dalam pukul 12.30 kami keluar dan sampai , dalam masa sama Sultan Kedah pon turut sampai... Aku ushar-ushar la kot ada Datuk Siti kat situ, tak de juga..

~Comel kan Datuk Siti ni

…..Hampanya....

Tapi yang aku nampak Datuk K ada di depan Masjid tu, Peh…Hesem  juga yek tengok depan-depan, patut la Datuk Siti jatuh hati kat dia, hehe (Jangan marah ek Datuk Siti)

~Sweetnya  dorang.... Handsome Datuk K ni,hahaha.. Opss


Aku gan kawan-kawan tunggu beberapa minit untuk makan kat situ, tapi tengok orang ramai.. Tak jadi la,keluar makan kat lain je… Tak dapat tengok Datuk Siti, Datuk K pon jadi lah..Hehe

***Gatal betol aku ek***

Masjid yang dibina pada 2009 tu bernilai RM 1.7 Juta hasil Pembiayaan Yayasan Nurjiwa, badan kebajikan yang diilhamkan oleh Datuk K dan Siti pada tahun 2006.

~Sultan Mencemar duli

~Masjid Al-Khalidiah, Kampung Permatang pasir, Kuala Muda, Kedah


2 comments:

Anonymous said...

dato CT ade lah tin...xperasan kot sebab dah pakai tudng penuh...aku pon suke diorg..org lain jer xsuke..aku suke!!

Fatin Khadir said...

Haah,dia ade..tp dkat blkang..Aku kat depan masa tu,xjumpe pon..huhu..Wktu opis kan,mlas nk mnempek lma2..Klu x peluk cium dh aku gan die..hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

=)

 BabyFetus Ticker