Pixajoy

Pixajoy

Klik-Klik

MARRIED

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

UMUR HAZIQ

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2011 Wedding

Wah..dah dapat 2 undangan Perkahwinan member klas aku untuk tahun ni...Satu Sarah untuk bulan 4 ni,dan 1 lagi Anip dan Anisa bulan 3 ni...Teman kena pegi peqhok la yop..Kalau Sarah penang jek,idak la jauh teman nak peginye,hehe..Kuo peqhok la plak,saja teman nak guna loghat deme ni..Sedap bunyinya..Melalut haru dah aku ni..hihi..

Bukan ape,teman pon baru balik dari peqhok, itu sebab la loghat semacam je..Haha..Buruk bebenor bunyinya...

Saja ikut Naninun gan Ran2 pegi photoshot Pengantin kat peghok ari tu..Bes giler ah...Mengedik2 gan Ran2..Naninun cakap gambo aku gan Ran2 je penuh,bukannya pengantin tu..Hik..Hik..

Memang kuat bergambo la teman ni..

*Sapa dapat bunga tu pasni dia plak kawin..
*Gan Ran2 sambil tengok pengantin bersanding (Purple gitew)
*Sakan kami 2 orang..

*Ayang,terimalah bunga ni,chewahh..
(Aku suka gambo yang ni)


* At Ban Pecah Parit Buntar, Perak
(Lupa nak crop gambo si Ran kat sebelah tu)

*Aku plak yg lebih2..Haha
(Macam Maher Zain x sebelah tu,Hehe)


*My Friend as a Photographer
(Kalau nak amek photographer leh la contact dia)


*Fuhhh......

Hari tu pengantin pakai Purple, kebetulan aku pon pakai kaler Purple memang masyuk lah.. Ran pon sama turut berwarna Purple, yang lawaknya kami macam tuan rumah masa pengantin lelaki sampai.. Siap bersalam-salaman lagi gan rombongan lelaki,hahaha.. Pecah perut aku gan Ran gelak-gelak pastu, yela... Kami bukan kenal pon, pastu rombongan lelaki ingat kami la tuan rumahnye.. Layan je la, tuan rumah pengantin perempuan mybe bz la tu..Tu lah akibatnya dok menyibok masa pengantin laki sampai and pakai baju ikut tema...Hahaha

Ni la sebahagian photo shoot Outdoor yang telah berjaya dipamerkan,hehe..
(apa punya ayat ler)

*Berani Tuan Hamba nak rampas Permaisuri beta..Pehh..
(Gitew la kot dialognya,hehe)



*Crown ayang ni senget ler... :-)




*Nak juga merasa bersanding

*Bilik Pengantin pon kami ceroboh..haha..

 Baju kaler Gold tu pon ikut tema juga, belah pengantin perempuan, tapi gambar kenduri belah perempuan xde plak (Malas nak letak sebenarnya, hehe).... Sebab baju tu aku baru beli  kat Parit Buntar tu,murah-murah jek baju kurung situ..Haha..Borong sakan, berjalan sambil bershoping-shoping..Seronok sangat..
Thanks to Ran2 and Naninun menghapykan aku yang tengah duka lara.... :-)











No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

=)

 BabyFetus Ticker