Pixajoy

Pixajoy

Klik-Klik

MARRIED

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

UMUR HAZIQ

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

KFC Flaming Crunch Yang Sedap!!

Assalamualaikum...

Semalam selepas balik tengok baby Sarah & Ayob, en husben teringin nak makan Fast Food untuk dinner katanya... So, aku tak yah masak malam ni... Yeaay...... Suka jek aku sebab tak yah masak, balik pon dah smpai kul 8 kat umah... Tak larat lah nak masak, hehe... Alasan.....
Jadi lepas isyak siap-siap terus gi KFC Taman Sejati, dok pikir-pikir nak makan kat situ ke bawa lik umah.. Aku nak makan kat situ je sebab memikirkan faktor kegemukan... Haha.... Kalau makan kat situ, lepas makan terus balik, ada masa untuk perut setengah jam.. Kalau makan kat umah, alamatnya lepas makan aku terus tido.. Ish, bahaya-bahaya... Last sekali decide bawa lik umah...... Ok la awk...

Masa sampai kat KFC tu tengok order ada perisa baru.... En husben kata eh, ada perisa baru.. Kenapa tak dak iklan pon kat Tv?? Aku pon jawab, mybe iklan kat TV3 kot... Ni memanjang tengok chanel HBO gan bola... Mana nak jumpa iklan kepsi ni... Haha... En husben amek dinner plate, aku amek toasted twister tu je.... eh betul ke nama dia?? Hehe...

Lepas tu terus balik umah laju-laju jek makan, aku cubit sikit ayam ni sebelum husben makan, hehe.... Peehhh... Sedap giler, dah la pedas... Aku yang suka makan pedas ni pon terasa pedasnya.... Memang sedap la bagi aku..... Terus dok cubit je ayam tu, hehe... Rugi tak beli... Ni kat opis pon teringat lagi ayam tu...

~Pedas dari perasa Spicy.... Sedapp dapp...

~Urmm.... Nak lagi......

Psstt : Kepsi ni sampai bila ea?? Sesapa yang belom cuba tu cuba-cuba lah yea..... Bagi aku memang sedap.... Agak ketinggalan sebab baru pi makan pastu tak tau plak iklan sejak bila...Haha

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

=)

 BabyFetus Ticker