Pixajoy

Pixajoy

Klik-Klik

MARRIED

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

UMUR HAZIQ

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Berpindah..


Assalamualaikum..

Semalam dah selesai sikit angkat barang bagai…Letih sangat,dah ler letih cari rumah, dah jumpa.. Letih nak berpindah randah plak… Redha je la… Petang lepas balik kerja terus ke rumah en husben untuk angkat mesin basuh dan peti ais kat rumah sewa… Husben tanya, boleh ke kita nak angkat barang-barang ni semua berdua je… Aku confiden je jawab, boleh kot… Last sekali mintak juga bantuan member kat opis sorg.. Jadi aku relek je la,haha..Kejam betol…

Lepas hantar barang kat umah sewa baru tu gerak plak ke umah sewa aku, sebenarnya 1 taman je umah sewa aku yg dulu dengan yg baru ni…Hihi… So senang nak berpindah randah… Gi angkat sofa L aku tu dengan mesin basuh… Sofa L tu pon dah penuh belakang kereta, mesin basuh kena 2nd round ler….. Nasib dekat je… Baju-baju suma ngangkut sekali, sian depa mesin dah di angkut… Pasni hempa basuh baju pakai tangan je lar yea sementara nak beli mesin baru… Hehe…. Aku bukan apa, mesin aku ni auto, jadi senang sikit nak basuh…. Mesin en husben manual.. Kang tertido melimpah plak air,hihi….

Barang masih lagi bersepah, gambo pon nan ado… Letih… Huhu… Harap pasni boleh berehat-rehat secukupnya.. Huhu…

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

=)

 BabyFetus Ticker