Pixajoy

Pixajoy

Klik-Klik

MARRIED

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

UMUR HAZIQ

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Majlis Pertunangan


Assalammualaikum...

Alahamdullilah....Majlis Pertunangan aku berjalan dengan lancar walaupun sederhana….Pada majlis aku ni, aku just pakai baju konvo aku ari tu je..Recycle balik, jimat…. Tudung kalau x nak pakai kaler biru, hmmm… Depa cakap xsesuai.. Pastu pinjam tudung adik ipar akak aku yg elok cket….Pakai la juga,hmm… Aku besa la kan..Simple dan entah pape…Haha….Bukan x excited nak bertunang, tapi suma berlaku pantas, so aku pakai je yg mana ada… Nak sewa En Tunang xbagi… So pakai je la… Bertunang je pon.. Dan akak aku yg mekapkan… Tu pon aku xmau mekap tebal2….. Segan…Hehe…

~Ni baju yg dipakai masa konvo ritu, pakai plak time tunang... (Bersama Cik Puan Aida)
:)


Kul 10 rombongan depa dah gerak dari Taiping, dijangka sampai kul 12… Aku masa tu xmandi apa lagi, sibok kemas2 apa yang patut.. nasib ada Cik Mun, import khas punya… Di lah banyak tolong aku… Xdak dia xtau la..Terima kasih banyak2..Sayangg hang…Hehe..Nanti kenduri aku nak import lagi 3,4 ari boleh noh…Haha…

Hantaran Aku untuk Pihak Lelaki
1.  Buku
2.       Cup Cakes
3.       Kek Fairy
4.       Jelly Strawbery
5.       Jelly Mangga
6.       Jelly Nata de coco
7.       Ferero Rocher
8.       Coklat Kisses
9.       Buah-Buahan
10.   Cookies
11.   Kuih Samprit
12.   Coklat Cadbury
13.   Buah Kana

Hantaran Dari Pihak Lelaki
1.       Buku
2.       Tuala
3.       Bekas Cincin
4.       Buah-Buahan
5.       Kek Coklat
6.       Coklat
7.       Kek Lapis
8.       Sumi
9.       Potpouri
10.   Ferrero Rocher
11.   Sireh Junjung.

Banyak kan… Yang aku suma bagi jelly je banyak…Haha…
Ferrero Rocher gan Coklat Kisses tu pesan kat Sarah yang stay kat Langkawi, nasib baik dia balik mai Sungai Petani, dapat la pesan…Kat sini 30 Biji RM 42 kot…Mahal giler, pesan kat Sarah RM 22 kot…Hmm….Beza sangat….

Jom Layan gambo sepanjang majlis...

~Rombongan pihak lelaki yang serba biru dah sampai...

~Menuju ke rumah pihak perempuan..

~Berbincang antara pihak lelaki dan perempuan.....


~Dah selesai berbincang, kena la keluar bilik untuk bakal mertua sarung cincin..hehe..

~Bergambo bersama Tunang..

~Baca doa minta keberkatan..... Bersama mak en tunang dan mak aku..

~Pastu makannnn.................... :)

~Bergambo kenangan bersama teman baik aku masa sekolah rendah..Dia dah ada anak dah pon,yg dak perempuan tu ank sedara dia..

~Ni la Cik Mun org yg sangat membantu aku semasa pertunangan ari tu.....


~Hantaran dari aku yg serba silver..Huhu....


~Hantaran Pihak lelaki yg serba biru, ala-ala terqoise gitew...Aku sukaa...

Psstt : Majlis yg simple dan sederhana ja..Bajet untuk majlis kahwin nnt plak...


2 comments:

Nana said...

patutla dah jarang berblog..sudah bertunang rupanya..hehe..neway,congratsss

Fatin Khadir said...

Terima Kasih Nana.... :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

=)

 BabyFetus Ticker