Pixajoy

Pixajoy

Klik-Klik

MARRIED

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

UMUR HAZIQ

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Angry Birds

Assalamualaikum..

Sejak dua menjak ni aku jadi gila balik.. Bukan sakit mental la, aku jadi gila dekat game Angry Birds ni.. Dulu install dekat komputer, dok men sakan..Tapi aku guna Autocadd dok buat keja, berat komputer aku ni..Pastu aku remove, main plak dekat google chrome.. Tapi tenet opis ni al-lembab cket.. Payah aih.. Last sekali aku buy new phone yg ada aplikasi Android, ada game Angry Birds, terus aku beli la, tak jadi teruih nak beli Vivac idaman kalbu aku tu..hahaha... Gila tak gila.. Comel nate-nate ni.. Tapi yg hijau tu tak berapa comel.. Sebab dia binatang haram.. Ba alif ba yaa... hahaha..

Dok men sampai abis batery... Pastu teringin nak beli baju dia pulak dah, dok pi ulang kat CS 2,3 kali gak ushar baju Angry Birds tu, tapi tak dak kaler yg berkenan.. Tak beli la,Pastu dok tengok plak dalam tenet...Tapi takut order nanti size tak ok ke... Lagi tak bes...

Pastu lagi 1, aku wat keja guna software Autocadd... Kira melukis-lukis la, aku terbayang Angry Birds yg aku men tu asyik tak kena je.. Apa lagi, terus aku lukis atas drawing tu..haha.....Teruk betoi..

~Haa....Amacam??Cantik tak aku draw??Hehehe.....



~Ni main dalam chrome jek.... Full Star tu, stage 1 memang la sonang...haha

Psstt : Aku memang gila game, hehe..Tapi aku bukan org gila k.... Bila tah nak menang ni, susah..Susah.....

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

=)

 BabyFetus Ticker