Pixajoy

Pixajoy

Klik-Klik

MARRIED

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

UMUR HAZIQ

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Teruk kah Aku??

Hari ni bos bawa pergi Site Visit lagi, tapi aku still pakai selipar,hehe..
Sory, lupa nak beli baru.. Sport shoes yang de dah koyak la dulu rajin sangat jogging..ekeke.. 
Sebenarnya kasut koyak tu kasut murah je pon.

Sebagai Draft girl ni  kena la melawat site juga, nanti orang tanya 1 apa pon aku tak tau… Cam biasa aku dok depan, Mun kat belakang…

Ntah macam mana tengah-tengah bos tunjuk cara-cara proses itu ini.. Aku Boleh terlelap, nasib tak mengeruh..Hahaha, Cuma ‘tersenggok-senggok’ juga la… Aduh, mengantuk sangat la tu, tengahari plak kan, rasa macam kena ubat tidor je masa tu… Ah sudah….Rupa-rupanya Mun perasan, balik ofis terus aku tanya dia, perasan tak aku tadi.. Apalagi, pakat-gelak… Teruk betol la aku ni…Dah dok kat depan, kalau dok kat belakang tak pe gak la..

~Hurmm...Macam...???

~Tengok, pakai selipar je..nanti kena saman gan Safety


Tu lah aku, boleh terlelap dimana-mana jek..Hihi.. Masa study dulu pon aku pernah terlelap… Masa tu dok sebelah Mun gak, tapi tak de lah rapat sangat masa ru.. Biasa la first sem lagi kan…Aku dok tempat tepi tingkap, waktu tengahari..Tengah syok-syok dengaq lecturer terang itu ini, aku boleh terlelap..Haha..Siap kena tegur lagi, ‘ha..yang kat tingkap tu sampai mana dah’.. Aku pon terjaga, sengih-sengih je malu, 1 kelas tengok..haha…terus hilang gantok aku..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

=)

 BabyFetus Ticker