Pixajoy

Pixajoy

Klik-Klik

MARRIED

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

UMUR HAZIQ

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Running Man

Assalamualaikum....

Sapa layan citer ni? Sapa tengok angkat ibu jari? Sapa yang layan memang tak rugi, aku sampai cari balik episod yang lepas-lepas nak tengok...Memang best, rancangan realiti TV yang sporting gilerr..Eh, dia realiti TV ke?Haha....Lebih kurang lah kot..

~Suk Jin (Big Nose), Jong Kook (Harimau a.k.a Lelaki Penguasa), Kwang Soo (Zirafah), Jae Suk, Ji Hyo & Gary (Monday Couple) & Haha

Aku gan suami memang dah fanatik la rancangan ni, sebab BESTTT.. Dengan lawak depa yang spontan boleh memecahkan perut aku ni...Cian baby dalam perut..Hehe.

Kami pon stat layan tahun lepas, dalam bulan 11 camtu lah dekat Astro ONE HD... Tak tau lah dah berapa lama tayangan dekat channel tu, tapi kami baru je nak melayan..Hehe..Lepas tu terus jatuh hati, en suami pon terus pasang dekoder untuk merekod.. Tak payah lagi nak tunggu sampai lewat-lewat malam semata-mata nak tengok rancangan ni...Rekod je, nanti boleh layan sesama.... Rancangan ni dah dekat 3 tahun juga la, tu aku cari balik episod yang lepas-lepas...Dulu ada dalam 8 ke 9 juga geng, sekarang ni tinggal 7 orang yang ada setiap minggu..Yang len semua tetamu jemputan...

Aku paling minat dekat Joong Kook, walaupun mata dia sepet tapi dia cute...Hihi.. (Sok mata anak aku sepet tak tau lah). Lepas tu Gary, dia sangat comel bergandingan dengan Ji Hyo pada setiap hari isnin. Suka ngusik-ngusik dan gaduh dengan Ji Hyo..Tapi sweet..Hehe.... Ok dah, jom layan citer ni sesama memang funny.... =)

~Gary dengan Ji Hyo yang Sweet..



~Monday Couple

Psstt : Agaknya bila depa nak mai Malaysia plak ea?? Ngee....

1 comment:

Mazatul azura said...

Suke jugak layan Running Man nie.. heheh

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

=)

 BabyFetus Ticker