Pixajoy

Pixajoy

Klik-Klik

MARRIED

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

UMUR HAZIQ

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Ramadhan Tiba Lagi

Assalamualaikum...




Alhamdulillah... Hari ni hari ke dua umat islam berpuasa, hari ke dua aku berpuasa sebagai seorang isteri..... Masih lagi menyesuaikan diri untuk bersahur, berbuka dan berterawih bersama en husben... Hehe... Sebelum ni semua dengan kengkawan jek, sekarang apa pon semua dengan en husben....

Hari pertama sahur aku masak mee goreng je atas permintaan en husben, aku cakap ok ke tak makan nasi... Dia ok je... Hmm, takut juga dia letih sebab dia kan kerja site.. Aku boleh la dok dalam ofis je, hehe..... Berbuka hari pertama kami balik berbuka kat kampung halaman aku yang tercinta bersama-sama mama & abah tercinta.... Dan bersahur juga kat sana, lepas tu terus dari kampung mai ofis....
Petang ni tak tau lagi nak berbuka apa, harap berbuka makan kurma je, boleh diet.. Haha... Kesian laki aku dapat binik cenggini..... ' U request jek nak makan apa, nanti i masakkan ok??'
Walaupun aku tak de lah pandai masak pon, tapi aku belajaq... Jangan risau lah sapa yang nak kawin yang tak pandai masak macam aku ni, lepas kawin automatik lah jadi pandai, dapur tu jadi macam bilik sendiri dah, haha....
Semua apa benda nak masak sekarang ni google je, macam-macam resepi keluaq...... 
So dont worry be happy, aku ni dalam proses lagi nak jadi chef untuk laki aku... hihi....

Ok lah, kelaut dah ni.. Harap ramadhan kali dipenuhi dengan amal ibadat, berubah ke arah yang lebih baik dan mendapat seribu keberkatan & rahmat dariNYA... InsyaALLAH....


Psstt : Harap sangat puasa kali ni dapat puasa penuh, hihi..... 
Ehemm.....

1 comment:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

=)

 BabyFetus Ticker