Pixajoy

Pixajoy

Klik-Klik

MARRIED

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

UMUR HAZIQ

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Sebelas Hari Bulan Sebelas Dua Ribu Sebelas

Salam semua....

Harini tarikh cantik kan?? 
11.11.11
bersamaan dengan 15 Zulhijjah 1432H

Mesti ramai yang planning nak kaple, nak bertunang, nak nikah, nak kawen, nak beranak pada tarikh keramat ni kan... 
mesti letak hantaran pon RM 11,111.11 tu dia jenuh tergeliat lidah nak sebut, mas kawen pon letak RM111 ke RM 1,111 ke...Hehe... *APA AKU NGARUT NEH

Yela..Tarikh cantik kot, seronok juga kalau abdikan kenangan pada tarikh yang cantik camni....
Aku pon nak, tapi aku nak kaple tarikh ni??
Dah lama declare, tapi xingat bulan bapa...HAHA..
Nak bertunang tarikh ni?? HAHA...
Lambat lagi la......
Nak kawen??Lagi la.....belom lagi....hehe


Tadi jenguk belog Cik Puan Aida kita ni, pastu terpandang kat Anniversary Tickers dia tu... Woww..... 1,1,1 lagi....
Ngeh...Ngeh....
Cunnn ar!!

~Hang dah menikah 1 Tahun, 1 bulan, 1 hari pada tarikh 11.11.11
Pehh..... Cunn!!!
Dah hang kawen pon tarikh cun, 10.10.10...
Aku pon nak gak tarikh cun........ HAHA



Psstt : Obsess juga aku ni gan tarikh atau nombor cantik... Huhu.. :)

3 comments:

dahliasayang said...

heheheeee...
amboi teng!
thanks teng..kiteorg pun 111 jugak.kikikiki..okey lah tu kan?
hang bila lagi ni? rugi kawen lambat2...

Fatin Khadir said...

Tu la...cntik je 111 hg pya anvrsry....hehe
aku xtau lgi bla...blom smpai jdoh lgi,huhu.....klu ikutkn nk kwen dh..wakaka

dahliasayang said...

gituewwww katanya!hehehehehee..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

=)

 BabyFetus Ticker